Polityka Prywatności


Polityka Prywatności serwisu naTermin.pl

Ten dokument wyjaśnia w jaki sposób postępujemy z Twoimi danymi osobowymi, jakie przysługują Ci prawa oraz w jaki sposób obowiązujące przepisy chronią Ciebie i Twoje dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest Piotr Lipski, 05-800 Pruszków, ul. Grafitowa 4/46
Kontakt z naTermin.pl możliwy jest za pomocą formularza kontaktowego
Aktualizacja: 2020-12-12

Spis treści:

1. Informacje podstawowe
2. Dane zbierane na Twój temat
3. Dane pozyskiwane od dzieci
4. Dlaczego przetwarzamy informacje na Twój temat?
5. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji (w tym profilowanie)
6. Komunikacja i Marketing
7. Jak długo przetwarzamy informacje na Twój temat?
8. Twoje prawa
9. Czas realizacji Twoich praw i koszty
10. Udostępnianie Twoich danych
11. Udostępnianie Twoich danych do państw trzecich
12. Odnośniki do strony internetowych podmiotów trzecich
13. Bezpieczeństwo Twoich danych
14. Informacja o zmianie Polityki Prywatności
15. Kontakt

1. Informacje podstawowe

Szanujemy Twoją prywatność jako naszego użytkownika i dbamy o ochronę Twoich danych osobistych.  Niniejszy dokument, zwany „Polityką Prywatności” wyjaśnia w jaki sposób postępujemy z Twoimi danymi osobowymi, jakie przysługują Ci prawa oraz w jaki sposób obowiązujące przepisy chronią Ciebie i Twoje dane osobowe – prosimy o zapoznanie się w treścią tego dokumentu przed rozpoczęciem korzystania z naszych Usług.

W naszej Polityce Prywatności:

  • Serwis oznacza strony internetowe za pośrednictwem których oferujemy nasze Usługi, dostępne pod adresem internetowym https://natermin.pl/
  • Termin oznacza funkcjonalność Serwisu polegającą na organizacji montażu produktu zakupionego w Sklepie, według cennika, specyfikacji i zakresu prac wskazanych przez Sklep, który to montaż zostanie wykonany przez współpracującego i polecanego przez Sklep Fachowca, w terminie wybranym przez Klienta,
  • Klientem nazywamy tego użytkownika Serwisu, który zamawia Termin,
  • Usługi oznaczają każdy Termin oraz treść, funkcjonalność, technologię lub funkcję które Ci oferujemy w ramach Serwisu,
  • Sklep oznacza podmiot gospodarczy (np. firmę handlową lub producenta) który współpracuje z Serwisem w zakresie organizacji montaży swoich produktów (w szczególności wyboru Terminu) dla Klientów, które są realizowane przez współpracujących i polecanych przez niego Fachowców,
  • Pracownik Sklepu oznacza zarejestrowanego użytkownika, który jest pracownikiem Sklepu i tak też skonfigurował swoje konto w Serwisie,
  • Fachowiec oznacza użytkownika zarejestrowanego w Serwisie, który skonfigurował swoje konto jako wykonawca usług (w ramach Terminów) i współpracuje ze Sklepem w zakresie montażu sprzedawanych przez niego produktów.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku ze świadczonymi przez nas Usługami jest Piotr Lipski, 05-800 Pruszków, ul. Grafitowa 4/46 - zwany dalej Administratorem.

2. Dane zbierane na Twój temat


a) Dane przekazywane nam bezpośrednio przez Ciebie podczas rejestracji w Serwisie
Podczas Twojej rejestracji, w celu korzystania ze świadczonych przez nas Usług, zbierane są następujące informacje:

  • Twoje imię,
  • Numer Twojego telefonu komórkowego.

Podanie powyższych danych jest niezbędne do korzystania ze świadczonych przez Nas Usług.


b) Dodatkowe dane osobowe, przekazywane nam dobrowolnie.
Podczas korzystania z naszych Usług możesz dobrowolnie podać nam następujące, dodatkowe, dane osobowe:

  • Twoje nazwisko,
  • Twój adres mailowy.


c) Dane przekazywane nam bezpośrednio przez Ciebie podczas zamawiania Terminu:
Podczas zamawiania Terminu, w celu korzystania ze świadczonych przez nas Usług, zbierane są następujące informacje:

  • Sklep, w którym zakupiony został produkt będący przedmiotem Terminu,
  • Ilość zakupionych przedmiotów, których dotyczy Termin
  • Adres montażu, pod którym realizowany będzie Termin,
  • Wybrany przez Ciebie termin usługi.

Podanie powyższych danych jest niezbędne do korzystania ze świadczonych przez Nas Usług.


d) Dane przekazywane nam bezpośrednio przez Ciebie podczas korzystania z Serwisu jako Pracownik Sklepu
W przypadku korzystania z Serwisu jako Pracownik, w celu korzystania ze świadczonych przez nas Usług, zbierane są następujące informacje:

  • Twoje nazwisko,
  • Twój adres mailowy,
  • Twoje uprawnienie jako Pracownika Sklepu.

Podanie powyższych danych jest niezbędne do korzystania ze świadczonych przez Nas Usług.


e) Dane przekazywane nam bezpośrednio przez Ciebie podczas korzystania z Serwisu jako Fachowiec
W przypadku korzystania z Serwisu jako Fachowiec, w celu korzystania ze świadczonych przez nas Usług, zbierane są następujące informacje:

  • Twoje nazwisko,
  • Dane dotyczące Twojej działalności gospodarczej.

Podanie powyższych danych jest niezbędne do korzystania ze świadczonych przez Nas Usług.


f) Dane gromadzone automatycznie podczas korzystania z naszych Usług
Podczas korzystania z naszego Serwisu automatycznie gromadzimy, na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci prawidłowego funkcjonowania Serwisu, szczegóły wykonywanych przez Ciebie operacji:

  • próby logowania, zalogowania i wylogowania z Serwisu,
  • zmiany hasła, edycji lub usunięcia konta,
  • autoryzacji SMS,
  • dodania, edycji lub usunięcia Usługi.

Zakres gromadzonych danych:

  • data i zakres zmian,
  • adres protokołu internetowego (adres IP),
  • informacje o Twojej przeglądarce internetowej: m.in. nazwa i wersja,
  • informacje o Twoim urządzeniu: m.in. producent i nazwa urządzenia,
  • informacje o systemie operacyjnym z którego korzystasz: m.in. nazwa i wersja.


g) Dane gromadzone podczas autoryzacji SMS
Podczas korzystania z naszego Serwisu, w sytuacjach wymagających Twojej autoryzacji
z wykorzystaniem kodu SMS, gromadzimy następujące dane:

  • data i typ autoryzacji,
  • numer telefonu komórkowego wykorzystanego do autoryzacji.


h) Dane gromadzone w cookies
Podobnie jak większość stron internetowych korzystamy z cookies – dzięki którym korzystanie z naszego Serwisu jest bardziej przyjazne dla użytkownika. Więcej informacji o tym jakie rodzaje cookies (oraz podobnych technologii) i do czego wykorzystujemy znajdziesz w Polityce Cookies.


i) Dane pozyskane od osób trzecich lub z publicznie dostępnych źródeł
W przypadku Fachowców korzystamy w następujących danych:

  • informacji od Sklepów z którymi współpracujesz w naszym Systemie,
  • informacji od Klientów dla których realizujesz Terminy za pośrednictwem naszego Systemu,
  • informacji od innych użytkowników Serwisu, w zakresie w jakim prowadzą oni korespondencję z nami dotyczącą wykonanych przez Ciebie Terminów,
  • danych adresowych i kontaktowych związanych z prowadzoną przez Ciebie działalnością gospodarczą - pozyskane od dostawców informacji, jak np. wywiadownie gospodarcze oraz podmioty budujące bazy potencjalnych kontrahentów oraz publicznie dostępne rejestry (np. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).

3. Dane pozyskiwane od dzieci

Nasze Usługi nie są skierowane do dzieci poniżej 16 roku życia i świadomie nie pozyskujemy informacji na ich temat. Jeśli stwierdzimy, że osoba poniżej 16 roku życia dostarczyła nam swoje dane osobowe, natychmiast je usuniemy.

4. Dlaczego przetwarzamy informacje na Twój temat?

Twoje dane przetwarzamy wyłącznie wtedy, gdy jest to zgodne z prawem.
Najczęstsze powody przetwarzania danych:

  • realizacja usługi - przetwarzanie Twoich danych w zakresie niezbędnym do jej realizacji. Przykład: gdy rezerwujesz Termin to przetwarzamy m.in. Twoje dane teleadresowe (gdzie ma być wykonany montaż) oraz kontaktowe (w jaki sposób Fachowiec realizujący Termin ma się z Tobą skontaktować). Bez tych danych nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci realizacji usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać - niepodanie takich danych uniemożliwi nam realizację usługi,
  • bezpieczeństwo - przetwarzanie Twoich danych w celu administrowania i ochrony naszego Serwisu. Przykład: sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba,
  • ulepszanie usług - przetwarzanie Twoich danych w celu analizy poszczególnych Usług i ich wykorzystania. Przykład: analiza z jakich urządzeń komórkowych (i ich rozdzielczości) klienci najczęściej rezerwują Terminy, a w konsekwencji – optymalizacja formularza rezerwacji Terminu,
  • obowiązki prawne - przetwarzanie Twoich danych wymagane przepisami praca, np. w celach podatkowych lub rachunkowości

5. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji (w tym profilowanie)

W celu świadczenia naszych Usług wykorzystujemy technologię zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania, która może prowadzić do podejmowania automatycznych decyzji związanych z Terminami. Jest to niezbędne do korzystania ze świadczonych przez nas Usług.

Zamówienie przez Klienta Terminu rozpoczyna analizę następujących kryteriów:

  • Czy Fachowiec współpracuje ze Sklepem, którego dotyczy Termin?
  • Jeżeli tak, to czy Fachowiec świadczy usługę montażu, której dotyczy Termin?
  • Jeżeli tak, to czy Fachowiec świadczy usługi w miejscu, którego dotyczy Termin?
  • Jeżeli tak, to czy Fachowiec posiada wolne terminy (czas) na realizację usługi, której dotyczy Termin?

Skutkiem powyższych działań jest przekazanie Klientowi listy dostępnych terminów Fachowców, którzy będą mogli wykonać interesujący go montaż.
Dodatkowo, w ramach algorytmu odpowiedzialnego za przygotowanie w/w listy uwzględniane są również następujące kryteria:

  • Liczba wcześniej zrealizowanych Terminów
    Jeżeli ten sam termin dostępny jest wśród kilku Fachowców Termin przypisany zostanie Fachowcowi o mniejszej historycznie ilości Terminów (co ma zapobiec „faworyzowaniu” przez algorytm tego samego Fachowca i wyrównać szanse na zdobycie Terminu przez kliku Fachowców),
  • Współczynnik terminowej realizacji wcześniejszych Terminów Fachowców
    Współczynnik ten mówi nam jaki % Terminów przydzielonych Fachowcom został wykonany w terminie (montaż miał miejsce w terminie wybranym przez Klienta – bez opóźnień wynikłych z przyczyn leżących po stronie Fachowców),
  • Współczynnik wykonanych realizacji wcześniejszych Terminów Fachowców
    Współczynnik ten mówi nam jaki % Terminów przydzielonych Fachowcom został przez nich wykonany (montaż doszedł do skutku – bez anulowania usługi z przyczyn leżących po stronie Fachowców),
  • Ocena zadowolenia Klientów z wcześniej zrealizowanych Terminów przez poszczególnych Fachowców
    Algorytm „faworyzuje” Fachowców dobrze ocenianych przez dotychczasowych Klientów – takim Fachowcom Terminy przypisywane będą w pierwszej kolejności.

W związku z tym, że działanie opisanego tutaj systemu może prowadzić do ograniczenia dostępu do Terminów przez Fachowców, wdrożyliśmy odpowiednie środki mające na celu ochronę tych Fachowców. Do tych środków należą m.in.:

  • System karencji dla nowych Fachowców, którego celem jest wyeliminowanie możliwości dyskryminacji takich Fachowców (tj. Fachowców nie realizujących wcześniej żadnych Terminów, a co za tym idzie nie posiadających ocen Klientów oraz współczynników wykonanych realizacji oraz realizacji w terminie),
  • Możliwość ingerencji Pracownika Sklepu w działanie algorytmu, skutkujący przypisaniem Terminu do wskazanego Fachowca,
  • Regularne audyty i przeglądy sposobu działania algorytmów odpowiedzialnych za zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie Fachowców.

6. Komunikacja i Marketing


a) W ramach funkcjonowania naszego Serwisu oraz świadczonych w nim Usług będziemy się z Tobą komunikować za pomocą wiadomości SMS oraz wiadomości email. W szczególności dotyczyć to będzie:

  • potwierdzenia rejestracji w systemie,
  • potwierdzenia zamówienia Terminu,
  • potwierdzenia płatności (oraz jej zwrotu),
  • przypomnień związanych z zamówionym Terminem,
  • autoryzacji SMS.


b) W przypadku, gdy korzystasz z Serwisu jako Fachowiec, będziemy się także z Tobą kontaktować m.in. przy okazji:

  • realizowanego przez Ciebie Terminu,
  • świadczonych przez Ciebie Usług,
  • nawiązania współpracy ze Sklepem.


c) W przypadku, gdy korzystasz z Serwisu jako Pracownik Sklepu, będziemy się także z Tobą kontaktować m.in. przy okazji:

  • Terminów realizowanych dla Klientów Sklepu,
  • Usług świadczonych przez Sklep,
  • Fachowców współpracujących ze Sklepem,
  • Twoich uprawnień jako Pracownika Sklepu.

Ponieważ wysyłanie tego typu komunikatów jest z naszej perspektywy konieczne, możesz nie mieć możliwości rezygnacji z ich otrzymywania.

Niezależnie od komunikacji związanej z funkcjonowaniem Serwisu możemy wysyłać Ci także, za pomocą wiadomości SMS oraz wiadomości email, komunikację marketingową związaną z:

  • świadczonymi przez nas Usługami,
  • ofertą Sklepów i Fachowców z którymi współpracujemy,
  • ofertą podmiotów trzecich.

Komunikację marketingową otrzymasz tylko wtedy, gdy zgłosisz nam chęć jej otrzymywania (poprzez wyrażenie zgody na komunikację marketingową). Twoja zgoda w każdej chwili może zostać cofnięta – rezygnację z otrzymywania komunikacji marketingowej możesz dokonać w ustawieniach swojego konta.

7. Jak długo przetwarzamy informacje na Twój temat?

Twoje dane będą przechowywane i przetwarzane tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji celów, dla których zostały zebrane - w tym w ramach wypełniania obowiązków prawnych, podatkowo-księgowych lub dla celów sprawozdawczych, w szczególności:

  • Twoje dane osobowe związane z kontem przechowujemy przez czas jego posiadania w Serwisie dla celów realizacji Usług świadczonych zgodnie z Regulaminem,
  • po zamknięciu Twojego konta możemy przechowywać Twoje dane osobowe w zakresie i przez okres, który jest niezbędny do wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa lub naszych prawnie uzasadnionych interesów (np. w celach oceny Fachowców i jakości realizowanych przez nich usług)
  • dane osobowe związane z technologią plików cookie są przechowywane przez czas odpowiadający cyklowi życia plików cookie lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

Ograniczenia:

  • w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę,
  • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu,
  • w celach podatkowych i rachunkowych w zakresie i przez czas zgodny z obowiązującymi przepisami.

8. Twoje prawa

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony prywatności, przysługują Ci następujące prawa:

  • prawo dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania kopii danych) - w ten sposób dowiesz się czy przetwarzamy Twoje dane, a jeżeli tak to będziesz mógł otrzymać kopię tych danych,
  • prawo żądania sprostowania danych - w ten sposób masz możliwość poprawienia niekompletnych, nieprawdziwych lub nieaktualnych danych, które przetwarzamy. Realizując to żądanie zastrzegamy sobie możliwość weryfikacji poprawności nowych danych, które nam dostarczysz,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych, dzięki któremu możesz zwrócić się do nas o wstrzymanie przetwarzania Twoich danych osobowych w 4 następujących sytuacjach:
    - gdy kwestionujesz prawidłowość danych osobowych,
    - gdy nasze przetwarzanie jest niezgodne z prawem,
    - gdy dane są Ci potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony Twoich roszczeń (pomimo, że nie potrzebujemy już Twoich danych do naszych własnych celów przetwarzania)
    - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.
  • prawo do usunięcia danych, które to umożliwia Ci zostanie zapomnianym (Twoje dane osobowe zostaną usunięte - jeśli nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane).  Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach jesteśmy zobowiązani przetwarzać Twoje dane na podstawie obowiązujących przepisów i nie możemy zrealizować Twojego żądania,
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Cię danych w sytuacji, gdy przetwarzamy Twoje dane w oparciu o przesłankę prawnie uzasadnionego interesu (naszego lub podmiotów trzecich). Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach, możemy wykazać, że posiadamy prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które są nadrzędne wobec Twoich praw i wolności (np. w celach oceny Fachowców i jakości realizowanych przez nic usług). W takich przypadkach prawo do sprzeciwu nie łączy się z usunięciem Twoich danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, dzięki któremu dostarczymy Ci lub wskazanej przez Ciebie osobie trzeciej Twoje dane osobowe. Należy pamiętać, że prawo to przysługuje Ci tylko w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody,
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ochrony danych osobowych, jakim jest w Polsce Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  • dodatkowo, gdy udzieliłeś nam zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

W celu realizacji powyższych praw prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego naTermin.pl

9. Czas realizacji Twoich praw i koszty

Co do zasady realizacja Twoich praw, o których mowa w punkcie 8, jest bezpłatna: nie będziesz musiał wnosić opłaty za realizację prawa dostępu do Twoich danych osobowych (lub za realizację jakichkolwiek innych praw). Zastrzegamy sobie jednak możliwość pobrania opłaty (w rozsądnej wysokości), jeśli Twoje żądanie jest w oczywisty sposób nieuzasadnione lub nadmierne - w szczególności ze względu na ich ustawiczny charakter. W takich przypadkach możemy również odmówić spełnienia Twojego żądania.

Czas realizacji żądań: Dokładamy starań, aby odpowiedzieć na wszystkie prawnie uzasadnione żądania w ciągu jednego miesiąca. Jeśli Twoje żądanie jest szczególnie skomplikowane lub złożyłeś kilka żądań ich rozpoznanie może zająć nam dłużej niż miesiąc. W takim wypadku poinformujemy Cię o wydłużeniu terminu i zapewnimy Ci bieżące informacje dotyczące realizacji Twojego żądania.

10. Udostępnianie Twoich danych


a) Do realizacji celów wskazanych w puncie 4, udostępniamy lub możemy udostępniać Twoje dane osobowe następującym kategoriom odbiorców:

  • podmiotom powiązanym z Administratorem – w szczególności współpracownikom i pracownikom Administratora,
  • podmioty trzecim świadczącym usługi dla Serwisu - m.in. dostawcom usług IT, oraz agencjom marketingowym itp. Podmioty te przetwarzają dane na podstawie dedykowanych umów i wyłącznie zgodnie z naszymi instrukcjami. W takich przypadkach wymagamy od podmiotów trzecich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz weryfikujemy, czy zapewniają odpowiednie środki ochrony danych osobowych,
  • organom wykonującym obowiązki prawne - organom ścigania, organom nadzorczym, organom władzy publicznej, podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej oraz innym podmiotom trzecim.

 

b) W przypadku zamówienia przez Ciebie z Terminu Twoje dane osobowe (oraz dane dotyczące Terminu: w tym dokładny adres, pod którym ma być realizowana usługa oraz dane kontaktowe, włącznie z numerem telefonu komórkowego) zostaną udostępnione także:

  • współpracującym z Serwisem Fachowcom przypisanym do realizacji zamówionego przez Ciebie Terminu,
  • uprawnionym pracownikom Sklepu, w których zakupiono materiały będące przedmiotem zamówionego przez Ciebie Terminu.

Podmioty te przetwarzają dane na podstawie dedykowanych umów i wyłącznie zgodnie z naszymi instrukcjami.

 

c) W przypadku, gdy korzystasz z Serwisu jako Fachowiec Twoje dane osobowe (oraz dane dotyczące Twojej pozostałej działalności w Serwisie: w tym ocena jakości pracy przy wcześniej realizowanych Terminach oraz szczegóły tych Terminów) zostaną udostępnione także:

  • Klientowi, dla którego realizować będziesz Termin,
  • uprawnionym pracownikom Sklepu w których zakupiono materiały będące przedmiotem realizowanego przez Ciebie Terminu.

Podmioty te przetwarzają dane na podstawie dedykowanych umów i wyłącznie zgodnie z naszymi instrukcjami.


d) W przypadku korzystania z Serwisu jako Pracownik Sklepu Twoje dane osobowe (oraz dane dotyczące Twojej pozostałej działalności w Serwisie) zostaną udostępnione także:

  • Fachowcom współpracującym ze Sklepem
  • Pozostałym Pracownikom Sklepu.

W każdym momencie możemy podjąć decyzje o sprzedaży, przekazaniu lub połączeniu części naszego przedsiębiorstwa lub naszych aktywów. Możemy również dążyć do przejęcia innych przedsiębiorstw lub do połączenia z nimi. W przypadku jakiejkolwiek zmiany, nowy właściciel będzie mógł wykorzystywać Twoje dane osobowe w sposób opisany w niniejszej Polityce Prywatności.

11. Udostępnianie Twoich danych do państw trzecich

Twoje dane nie są i nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.

12. Odnośniki do strony internetowych podmiotów trzecich

Nasz Serwis może zawierać odnośniki do stron internetowych lub aplikacji podmiotów trzecich. Jeśli klikniesz w jeden z takich odnośników, pamiętaj, że każda ze stron, na którą zostaniesz przekierowany posiada własną politykę prywatności - nie mamy wpływu na takie strony internetowe/aplikacje i nie jesteśmy odpowiedzialni za ich polityki prywatności.

13. Bezpieczeństwo Twoich danych

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych i zapewniamy, że dane te są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych, a także przed innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji, poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.

14. Informacja o zmianie Polityki Prywatności

Polityka Prywatności może być przez nas zmieniana lub aktualizowana - wszelkie zmiany zostaną zamieszczone na tej stronie, a dodatkowo poinformujemy Cię o nich za pośrednictwem wiadomości sms, email lub naszego Serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody na dokonane przez nas zmiany, możesz dokonać zamknięcia swojego konta wchodząc w jego ustawienia i wybierając opcję usunięcia konta.

15. Kontakt

W celu realizacji Swoich praw skorzystaj z ustawień swojego konta. Aby skontaktować się z nami w sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych:

  • skorzystaj z formularza kontaktowego
  • wyślij list na adres: NaTermin.pl Piotr Lipski, Grafitowa 4/46, 05-800 Pruszków
naTermin